Spor bahisleri ödemesi ve Yandex-para üzerinden ödeme

Yandex-money, dünya çapında 10 milyondan fazla aktif kullanıcısı olan kullanışlı bir elektronik ödeme sistemidir. Bu kullanıcılar arasında, bahisçilerin ofislerinde oyun hesaplarını hızlı bir şekilde yenilemeleri gereken bahisçiler var. Yandex Money, var olduğu uzun yıllar boyunca hemen hemen tüm büyük bahis şirketlerinin transferlerini gerçekleştiren ödeme sistemleri listesine eklenmeyi başardı.

Yandex para bahisçisi, her şeyden önce hızlı, güvenilir ve komisyonsuzdur. Yandex-para ödeme sistemiyle çalışan bahisçilerin listesi Yandex arama motorunu biliyorsanız, kulaklarınızdan Yandex.Money hakkında bir şeyler duymuş olabilirsiniz (bu metni şans eseri okumaya başlamadınız). Ödemeye başlamak bir gözardı olurdu. Yumani ödeme sistemine Ekim ayına kadar Yandex.Money adı verildi. Bu, spor bahisleri hayranları da dahil olmak üzere en eski ve en popüler e-cüzdanlardan biridir.Yumani cüzdanı, bir oyun hesabını yenilemek veya Rus bahisçilerinin çoğundan para çekmek için kullanılabilir.

Kayıt ve kullanıma başlama. Yumaninin temel avantajı, hem ex-Yandex.Money kullanıcıları hem de yeni başlayanlar için hızlı kayıt olmasıdır.

Yandex.Money cüzdanınız varsa. Siteye gidin, Oturum Aç ı tıklayın ve bağladığınız e-posta adresini belirtin. Yandex.Moneynin yardımıyla, bahisçilerde kullanımları da dahil olmak üzere İnternetteki Yandex parası aracılığıyla çok sayıda mal ve spor bahis ödemesi ve ödeme yapabilirsiniz.Sberbank kartınız yoksa kullanarak nasıl para yatırılır , kişisel bilgilerinizi doldurarak ve pasaportunuzun renkli fotoğraflarını göndererek standart spor bahisleri ödemesini ve ödemesini Yandex para kimliği ile yapmanız yeterli olacaktır.

Yandex.Money hizmetini, herhangi bir kişisel veri belirtmeden, yalnızca telefonunuza SMS yoluyla anonim olarak kullanabilirsiniz.Ancak bu durumda, ana günlük sınır olan kısıtlamalara hazırlıklı olun.

135 Replies to “Spor bahisleri ödemesi ve Yandex-para üzerinden ödeme”

  1. bu video da bu oyunları oynamış olabilirsin kabul ederim fakat vurduğunuz miktarlar inandırıcı değil. sebebi de ilk 3-4 kuponda misli ve kupon tutarı aynı iken daha sonraki kuponlarda farklı. taktik güzel ama

    1. @Selim Demir Anlatıyor çoklu kuponu nasıl yapıyoruz bulamadım bi türlü yardımcı olurmusun

  2. Abi twitter hesabını ya da nesine hesabını yazsana takip edeyimm

  3. En fazla 2500 misli oynanıyor siz nasıl 40 bin misli oynuyorsunuz

    1. Kupon adeti diye bi dalga var onu cogaltiyolar nesinede 1 kuponu arka arkaya oynuyomus gibi dusun oyle oluyor

  4. 21:40 reis sana helal olsun tam bunu yazıcaktım tam yazacağım şeyi zaten yapmışsın. aynen devam pes etmek yok, stresede girme sonuçta havadan gelen para öyle düşün 👍

  5. Neden katıl var. 25 TL yazıyor paramı ödeyecez

  6. Selim bey katıl butonunuza katılarak katıldım bana yardımcı olurmusunuz borçlarım var ödemede zorlanıyorum lütfen bu nesine den pek anlamıyorum lütfen yardımcı olun

  7. Her kupon yattiginda gelip seni izliyorum kral terapi gibi

  8. YILLARDIR OYNARIM BU İDDAYI oran moran taktik falan traş birader…bu adam gibi sabırlı oynarsan kazanırsın …orancıların hepsi kalpazan amk ..sakın o ORANCILARA TAKTİKCİLERE kanmayın HEPSİ AMA HEPSİ TAMAAMEN TRAŞŞŞ….HELE BİRDE YÜZDE 100 FALAN DEMİYORLARMI ANA AVRAT DÜMDÜZZ GİDİYORUM..ŞANSIN VARSA UGANDA LİGİNDE BİLE KAZANIRSIN ..O GÜN ŞANSIN YOKSA PREMİER LİG – BUNDESLİGA FALAN DAR GELİR SANA …TEK FAKTÖR ŞANSSSSSS

  9. Abi parayı bulucam diye sağlığından olacaksın bu kadar oynama be

  10. selamın aleyküm abi bu katıl butonunda neler gelişiyor bi açıklarmısın ona göre giriş yapayım ?

  11. Ne 200 bin TL abi

    Ben aylik 1000 TL kazanayım yeter
    Bu işsizlikte bu yoklukta

    Çok sıkıntıdayım

  12. Reis sana 1000₺ vereyim katlaya katlaya 100 bin geri versen olur mu

  13. 100 tl den 10k ya çok fazla çıkmışlığım var sonrasında 6 haneli rakamlara bir türlü ulaşamadım hep şansızlıklarla yattı bu yaptığı mümkün ama 25tl için katıl butonu açması ayrı bir komedi 😀

  14. Abi hoca olsaydın daha iyiydi, sesin imam sesi gibi

  15. BEN SENELERDİR OYNUYORUM
    DÜN YİNE KAYBETTİM
    HAMBUG 15 MAÇ DIR
    ALT BİTMEMİŞTİ
    DÜN 1 GOL OLMADI
    ADAMLAR KALE NİN ÖNÜDE
    BİLE BİLE DIŞARI VURYORDU TOPU
    İZLEDİM CANLI. BAŞKA MAC TA
    30 SANİYE İÇRESİN. HAKEM.PENALTI VERDİ

  16. Kral zengin olmuş ama bilgisayarı hala windows 7 😂

    1. @KOZMOPOLİTAN bak adam katıl butonun reklamını yapıyor 😀

    2. @KOZMOPOLİTAN yalan tabı , allah bılır kupon satmaya calısıyordur mıllete , bır tane arkadas var aynı bunun gıbı , mıllete yalandan vaadlerle kupon satıp duruyor sansa bala bı tane tuttu oradan yuruyor gıdıyor, mıllete 1000 tl bastırıyor tutmazsa yapcak bısey yok tutarsa ıcınden bı kısmını araklıyor yenı kupon verıcem dıye

    3. @Mehmet Karainci bana da öyle geliyo artık ya :D:D

  17. Valla gardas sen olup olup dirilmissin depresyona grmissin uyku ilaclaryla uyumussun sehri gezmissin sanada yazikk Allah kolaylk versin isin zor 😅😅😅

  18. NESİNE KUPONDAS BÖLÜMÜNDE BÖYLE BİR ÜYE YOK DİYOR HEM ÜYE NUMARASI İLE ARAŞTIRDIM HEMDE İSİM İLE
    ÇIKMIYOR YANİ YOK BÖYLE BİR ÜYELİK

    1. Zaten yok bu tosun paşalı tipler zaten milleti düdükler katildan aylik 30.40 bin alıyor anlayacağın oynuyor gibi gösteriyor kendini bu düdük milleti dudukluyor anlayacağın katil da 1.30 oran kupon veriyor genelinde geliyor ama sen oynama sende rahat oynayip kazandirirsin

  19. Geneli kötü bahisler.
    Ciddi analiz olduğunu da sanmiyorum.
    Şans yaninda olmuş

  20. hey allahım ya 😀 bende 23 dakka ne diyecek diye bekledim adam sadece kazancıla bastı havasını 😀

  21. Sana tavsiye; Borcun harcın varsa çekecek paran varsa sistemde çek öde sıyrıl kurtul bu işten… 2004den bu yana oynarım bir kaç yıl arayla 300.000 – 500.000 kaybediyorum. Her defasında bu son diyorum ana sonu yok ağa bu işin. Nasıl bir psikoloji olduğunu iyi biliyorum. Tesadüfen videoya denk geldim ve yazmak istedim. Pişman olduğunda çok geç oluyor.
    Psikolojini bozduğuna değmez inan !

  22. 2 maça 50 bin basıpta yatsam kalp krizinden giderdim iyi cesaret seninki 😎

  23. bu taktikle 100tl den girip 3k ciktim madrid maçında 1.5k alanya maçında 1.5k olarak kaybettim o yüzden bahis %99 sans %1 bilgi

  24. Kayıpların ardından ağır deprasyon geçiriyorum demene cok güldüm hakkını helal et abi

    1. @Hacı Arslan adam milyoner olcam deyip gözü karartmış.Sonuçta gidersede kazandığından gitcek

    2. Bunun sonu yakındır admi fazladır kesis zannedip akıl almaz paralar la oynuyor son günlerde yok Barça dürtü galiba kendine gelemdi daha

  25. Türkiye ligine hiç oynamam bazı ligler belli olmuyor arada basket te oynamak lazım analiz sitelerine bakarak oynamak lazim

  26. 200 BIN KAZANMA VIDEOSU CEKIYOR, 25 LIRALIK KATIL BUTONU ICIN DILENCILIK YAPIYOR 😀 INANMAYIN KARDESLER BISEY KAZANDIGI YOK

  27. Öyle bakarken denk geldi benim taktiğim bu kazanmana sevindim ten farkımız sen karşılıklı gidiyorsun ben alt üst giderim aynı kafadan sayılırız senin kazanmanada ayrıca sevindim 13 maçlık rekorum var benimde illaki patlamalar olacaktır önemli olan yükselmekte başarılar

  28. sabir sabır sabır arkadaşlar biraz aklınizı kollanın oranlarda çıkartırsiniz oran deyip gecmeyin şifre

  29. Abi Allah uzun ömür versin sana da bu stresle çok yaşamazsın haberin olsun

  30. Sen Bu Kafayla Borsayı Öğren En Başarılı Borsa Kanalı yaz aramaya Hem Paran gitmez Hemde Yatırımcı olmayı Öğrenirsin 😉 Adam Ne Dediyse Hisseler uçuyor 😉

    1. @Sivsarsavar Susuzgider Hayatinda basarilar. Kaybetmeye devam

    2. @Tahsin Yavuz Mal Adam Adam Hisse Pazarlamıyor Burdan Adamı İzlemeden Karalama Yapmazsan Sevinirim Adam Sismis Hisse Önermiyor Kelepir Hurda Fiyatına Olan Şirketleri Buluyor Şirket Nasıl İnceleniyor Onu öğretiyor Borsanın işleyiş Mantigini öğretiyor At yarısına İt Yarısına Paranızı Kaptırmayın Sirkete Değer Biçmeyi öğrenin Diyor

    3. Borsanın B sini bilmiyorsun. Adam önceden hisseyi alıp, sonrasında alın dese yüklü bir alim olacagi icin fiyat ucar ve adam yüksekten satar. Çünkü kitlesi onun dediklerini yapar. 🙂

  31. Bir ülkede borsa varsa insanlar fakir galıyorsa Apdaldır.

  32. zangır zangır titriyoruz diyor kolay mı kasayı 200 bin yapmak 3000-5000 ne neler çekiyoruz

  33. Katilda her iki fiyat da aynıdır. Ucuz olana katılabilirsiniz.

    1. @sercan özbek
      Kardeşim benimde borcum çok bu abimiz nerede hangi zamanda maç paylaşımı yapıyor ve hangi sosyal medya adresinden maç paylaşımı yapıyor bana bilgi verebilir misiniz bu konuda

    2. Selim demir abi ingtegram adresinden hergün hangi saatte maç paylaşımı yapıyorsunuz

    1. Farketmez kardeşim herhangi birisine girebilirsiniz

  34. 20 yildir bu isin icindeyim.ne gördüm ne duydum..helal olsun sana

  35. 7 bin ve üzeri tutan kupunlardan vergi kesiliyor bol şans

  36. Basket birinci yarı sifir 15 oran Maç sonu Alt oluyor araştirin kardeşim 100/99 tutuyor bana dua edeceksin

  37. Kimse kasa filan katlayamaz. Senin gibi çok şanslı olmak lazım. Bak ne diyorsun depresyona girdim… Öyle şanslısın ki yaptığın tahminleri izledim bildiğimiz normal rutin tahminler. Karşılıklı gol bahsi, banko bahsi, 1.5 üst vs. Bak 50 bin tl basıyorsun. Herkes basamaz bunu döt ister… Sana bir şey söylüyeyim mi ? İddia pişmanlıktır. Bahisten para kazanan kimseyi görmedim ben bu yaşıma kadar. Belki sen kazanmışsındır ama milyonda bir.

    1. Adamın anahtarı bir çok insanda olmayan şey sabır ve şans.

  38. Abi katil dedigimiz zaman ayricaliklarimiz ne oluyor tam olarak izah edermisin

  39. Aynı benim tarzım 🙂 Yüksek miktar düşük bahis garantiye yakın. Tabi bahiste garanti diye birşey yok. Neyse ki bahisi bıraktik. Oynayanlara bol şans..

  40. Zor gercekten parayi ve kendini ayni anda yonetmek .. bulasmayin kumara ama bulasirsanizda garantici olun derim

  41. Arkadaslar tarih kitaplarina konu olcak 1basari öyküsune sahitlik ediyoruz kıymetimizi bilelim:))))

  42. madem 200 bin kazandın niye katıl kanalı var paylaş adamlara maçları sende oyna

  43. Sakın itibar etmeyin Canlar. Video başladığı andan itibaren bitene kadar onlarca kupon oynamış sözde kazanmış kaybetmiş. Ama video bitene kadar bakiyeye dikkat ettiniz mi? 143.000.69 ₺ Ev, araba aldım tamamen iştah kabartmaya dönük. Katıl butonundan ayrı kazanıyor olmasının yanı sıra bizler hangi siteden oynadığını bariz bir şekilde anlayabiliyoruz. Üstünü çizdiği siteden çok sağlam reklam ücreti aldığına adım gibi eminim. Size önereceğim tek husus yaa hiç oynamayın ya da kendiniz analiz yapıp kendiniz kupon yapmanızdır. Buradakiler klavye ve kayıt şovalyesi.

  44. Yüzlerce hisse 50.100.150.200.250.hatta.300.katyapdı.

  45. Merak ediyorum madem ki bu kadar çok kazanıyorsun neden katılmak için para istiyorsun iyilik yapacaksan hayrına yapın….

  46. Katıla nasıl katılacam bulamıyorum biri yardımcı olsun net olarak biri anlatsın ben zaten buraya aboneyim birileri abone ye tıka orda görürsün diyor Selim abi sizde link bırakmışsınız ben tıklıyorum ama bu kanal çıkıyor yine ben bulamadım

    1. Kardeşim cihazınız iphone ise gözükmez başka bir cihazdan katılın ya da bir bilgisayardan

  47. Dengesizlik ne biliyor musun dayı 148.000 kusur bakiyen varken YouTube de katıl yaptırıp herkesten 25 yolmak delikanlılık mi senin yaptığın abonelerine de kupon paylassana illa karşılık beklemek zorunda mısın ? Sen kendi kendine vicdan muhasebesi yap dayı oldumu ? Senin kadar param olsa iddada senin kadar iyi olsam herkesle paylaşırım ama egonuz durmuyor işte neyse vicdanınla rahat uyu dayı..

  48. Ne taktiği anlattınız ben anlamadım. Anlayan var mı?

  49. Nesine de böyle bı kullanıcı var mı bakan oldu mu

    1. Yok yok tosun bu iyi milleti dudukluyor katilda 25.50 TL 1000 lerce keriz para veriyor bu tosuna 😁😀

  50. Biraz’da fakir doğursaydın dayı.O zaman daha çok kazanırsın belki

  51. Sabır gibi bi silahı olmayanın kazanacak bi savaşıda olmaz

  52. Eni sonu kalpten gidip cort luycan diye korkuyorum kardeşim
    Parayı Yiyemeden gidecen gibi geliyor

  53. Üye numarasından nesinede üye gözükmüyor ?

  54. Selamlar .Ben hakan Aydindan. Seni severek takip ediyorum videolarini. Cok alçakgönüllü insanlara yardim etmeyi seven birisin. Benim su an moralim cok bozuktu. 51 yasindayim borclardan kurtulamadim. İddaa oynuyorum fakat bir strateci bulamadim ve kaybediyorum. Ama su an senin videonu izledim ve kendime geldim. beni motive ettiniz. umutlarimi kaybettigim anda sizi buldum. İnşaallah bir gun tanisiriz. emegine yuregine saglik Allah yardimcin olsun. Tum isteklerin olsun. Aydindan hakan Yazbahar.

  55. Idda da banko mac yoktur şans vardir ve cumartesi ilk buyuk maclara dikkat surekli patliyor….

  56. Hocam sen iddanın vücut bulmuş halisin ete kemiğe bürünmüş halisin

  57. Tivittir hshshnansn abi komedyen ol sen 😀😀😀 anlatirken gulmemme gibi şansımız yok

  58. Kardeş 32 bin borcum var onu kapatabilsem yeter bana

    1. @Let it be bı de ben mesela kardeş ayın 5 inde senle beraber buradan paylastiklarin la başlasam
      Nasıl yapacaz ve ne kadar zaman alır zaman olarak yanlış anlama borç kelimesinden tiksindigim için soruyorum artık abi

    2. @Let it be ama kardeş ben öyle üye olma felan yeminliyim yanlış anlama nolur nasıl yalariz ne yapabilirsin acaba

  59. Müdür iyi hoş ta benim anlamadığım birşey var. Sen şimdi kazandığın ve kaybettiğin kuponları tek tek print almışsın ve sırasıyla printleri videoda gösteriyorsun. Anlamadığım konu ise her geçtiğin ekran görüntüsünde bakiye hep 14300069 yazıyor. Örnek 55000 TL bir maça basmışsan bu bakiye niye düşmüyor. Her gösterdiğin ve kazandığın-kaybettiğin kuponlarda bakiye hiç değişmiyor?

    1. @Merve Öykü Sinir ekran görüntülerini oynadığı gün almıyor. aylar sonra eski kuponların ekran görüntüsünü alıyor. bugun kendi hesabındaki eski kuponlarına bak anlarsın.

    2. @Merve Öykü Sinir canım Laz kardeşim, sen bana şu eski oynadığın maçların ekran görüntüsünü at bakalim, bakiyende bir degisiklik olacak mı? Maçtan sonra alınmış ekran görüntüsü değil bunlar. Aynı gün alınmış görüntü. Yani o gün bu bakiye vardı kasada. Hala da kafan basmadiysa git bir hava al gel 😇

    3. @Selim Demir Anlatıyor aga senin anlamadığın bir şey var. Sallıyorum ayın 19da attım kafadan 20000 basmışsın maça vurmuşsun 50000 yukarıda yazan bakiye 14300069 ertesi gün ayın 20de basmışsın 450000 lira kazanmışsın 70000 lira bakiye yine 14300069 maçların tarihleri, kupon tutarları, kazanılan tutarlar farklı ama bakiye hep aynı. Ben bunu çözemiyorum. Yazdığımı anladıysan benide aydınlat alıyım bende. Bizde yıllardır iddaa oynuyoruz ama nesine de benim yukarıda yazan bakiye hep değişiyor. Sende neden değişmiyor

    4. Müdür sen bana eski kuponlarını göstersen bakiyen değişir mi? Laz misin 😀

  60. aklımda tek bir soru peki kazanıyosun niye katıla özel kuponlar veriyon

    1. @İstanbullu 34 Yok hocam inanmaktan degil ama bedava olmasida saçma bence. 🙂

    2. Dostum hadi bakiye yalan olsun ama adam neden bedavaya versin ? Kazaninca adamla mi yiyosunuz Parayi ?

    3. Yalan kardeş ya inanmayın. O bakiyeyi ben de yaparım sayfayı yenileyince gidiyor

  61. inanmayin inanmayin. çoluğunuz çocuğunuzun rizkini vermeyin şöyle şeylere

  62. Oynadığın KG var bahislerinin hepsi 2.5 üst gelmiş. KG VAR bahislerine takılıp kalmanı önermem çünkü tek avantajı 1-1 skordur onun haricinde bir çok maç 3-0 4-0 bitebiliyor kg var 2.5 üst bahislerinden avantajlı değildir. Ek olarak uzun vadede 1.20 yada 1.30 oranların getirisi katlama yapmadığın sürece sürekli yerinde saymana sebep olur 10 kez kazanmış olmanın hiç bir anlamı yok 1 kez kaybetmek 10 kazancı siliyor. Yıllardır bende bahis içindeyim bu alemde uzun vadede başarılı olmak çok zor bence bahsi hayatının merkezine koyma, bu işlere girişmiş olman seni buna mecbur bırakıyor her geçen gün bağımlı hale geliyorsun unutma 200.000 kazanmış olman bu tutarı 5 yıl sonra misliyle geri vermene engel değildir. Bahis oynadığın sürece kazandığın her şeyi kaybetme riskin var.

  63. MİLLETİ TAHRİK ETMEYİN
    10 SENEDİR OYNUYORUM HİÇ BİR SEY KAZANMADIM

  64. Güzel ülkemizin güzel insanları!!!
    Para kazanmanın yolunu Kumarbazdan,
    Başarının sırrınıda hz. Google den öğrenir.

  65. Senin anlattigin doğrudur ama en mantikli olani soyleyeyim 1 mac sececeksin gözüne kestirecegin mesela konya spor herzaman defansif ve lig içerisinde bircok mac sonu 0 biter her fafta tek mac konyaspora 0 oynayacaksin ama her hafta bastigin paranin katini basacaksin ve eninde sonunda kac hafta olursa olsun bastigin paranin toplaminin kati katina parani kazanacaksin iddaa da en garanti yakalama taktigi budur

  66. Papaz her zaman pilav yemez bu işin garantisi yok katlarsın katlarsın en son ufak bir orana vurursun kaybedersin

  67. Tamamen şans shalcke bu sezon 14 maçtir galibiyeti yok hoffenhaimle oynuyirdu hoffenheim yenef dedim. O shalcke 4-0 yendi . Yok guveniyirdum ediyordum boş. Sansin varsa yatmiyorsun

  68. Ben 2 ay takip ettim kazandigimda oldu kaybettigimde ama genel olarak %70 kayipla ciktim.

  69. Yabançi sitede nasil patladin parayimi vermediler

  70. Maçı izlemeden skora bakarak idda oynamak kazanmak tamemen şans ( söyle bişey var alıp alip kayıp gelince o ruh hâline girmek paran olsa bile girmek istemeyeceğiniz bi hal vücudunuza bunu yapmayın)

  71. Benim anlamadığım, düşükten başladığınız zamana ait gösterdiğiniz ekran görüntüsünde de 143000 kasaniz var, sona doğru gösterdiğiniz ekran görüntüsünde de 143000 kasaniz var. Fotoğrafla oynanmis

    1. Canim kardeşim, o görüntülerin hepsi aynı gün alındı. Maçtan sonra değil. Eski kuponlar diyor bak orada. Bir akıllı sen misin

  72. 150.bin.200.bin çokbir paradeğilki onusöylemeye değmez iki senede binlerce gişi milyoner oldu.

  73. Yalan arkadaşlar itibar etmeyin lütfen idiia dan 200 bin kazanan sizin 10 liraniz için mi katıl butonu açıyor bi düşünün yaklasıķ 7 ay öncede 150 bin daha kazanmıştı. iyi bir bahisci ama öyle kazanmak diye bisey yok ben 2-3 ay takip ettim gerek katıldan gerek normalde hee o kadar kaybetmezsiniz 10 binininiz varsa bin liranız kalır 😂

  74. Fotolardaki kuponların tamamı yalan😂 abi bir insan her kuponundaki bakiyesi hep mi aynı olur 😂😂😂😂 milleti kandırmayın laa adam olun laaa

Comments are closed.